klik

klik

Saturday, December 4, 2010

makan malam...!! ^_^

adohh adohh .. .. adohhh ...
bukan sakit ka pa ...
nie haa, stoberibucok mau cete sikit,
bukan pasa makan malam na.
Pasai len ...

semalam stoberibucok kuaq nak p makan,
lapaq sangat,
makan kat ABC corner tu ja aih..
hat paling dekat dengan umah ja...
dak larat aih nak p jauh-jauh .=)
of course la p dengan housemate stoberibucok ..
hihihih ~ ~

tengah jalan-jalan nak p kedai tu, 
uisshhh, depa nie bukan men lagi duk rancak sembang ..
duk ngumapt sai pa tataw... ;)
tengah duk sembang mambang tu,
stoberibucok rasa nak kalih kat belakang ja.
sai pa pun tataw..
pelik...pelik...

bila dah kalih tu,
huhhhhhh!
terkejut berok stoberibucok 
sat pale ...
nampakkkk ............????
rasa nak lari teruih ja..
(terkejut sangat kot...) 

 tapi tergerak nak kalih sekali lagi
kot-kot la stoberibucok nie salah nampak ka,
hurrmmm,
upenya ..............

memang silap,
 manusia upenya, jiran sebelah umah lak tu...
adooyaaaaiiii,
awat la dye p ikot kami senyap-senyap,
dah la kawasan gelap,
 h0hh0h
sek bek la stoberibucok tak dak penyakit apa-apa..
hee___: D

last, stoberibucok jugak yangg kene gelak dengan kawan-kawan,
mana dak digelaknya,
muka stoberibucok memang cuak toi masa tu..
: (


p/s; kawan-kawan kat blog jangan buat macam tu ya..:D







11:30 am


2 comments:

SyUhAdA said...

haha..
msti dah trpikir bnda len dah ble trnmpak sumthing yg mncurigakn kat blkg tu..

str0berry buc0okk said...

mestila syu, dalam gelap kn... hee,